iPresso FMCG

#1 Marketing Automation dla branży FMCG

iPresso Enterprise FMCG

Automatyzacja marketingu w FMCG

Wersja iPress Enterprise dedykowana branży FMCG. Gromadzenie, integracja danych o konsumentach plus wielokanałowa, spersonalizowana komunikacja plus raportowanie w czasie rzeczywistym pozwala tworzyć unikalne doświadczenia konsumenta. Wartości dla marki, których nie da się skopiować.

iPresso Enterprise FMCG

Dla kogo?

keyboard_arrow_right Firm produkcyjnych i marek dóbr szybkozbywalnych żywności: nabiał, przekąski, wędliny, makarony, sosy

keyboard_arrow_right Firm produkcyjnych i marek napoi bezalkoholowych i alkoholi lekkich (piwa, cydry)

keyboard_arrow_right Marek z branży chemii gospodarczej

keyboard_arrow_right Marek z branży higieny osobistej (kosmetyki, środki do pielęgnacji)

keyboard_arrow_right Marek produktów specjalistycznych: posiłki dla niemowląt, posiłki dla chorych

Kto pracuje z iPresso

keyboard_arrow_right Managerowie marketingu, brand managerowie

keyboard_arrow_right Specjaliści i managerowie digital marketingu

keyboard_arrow_right Analitycy

keyboard_arrow_right Dyrektorzy marketingu

keyboard_arrow_right Specjaliści przedstawiciele agencji reklamowych - partnerzy marek

Wybrane marki korzystające z iPresso FMCG:

iPresso Enterprise FMCG

Podstawowe korzyści osiągane przez użytkowników

keyboard_arrow_right Budowa bazy konsumentów

keyboard_arrow_right Zwiększenie baz konsumenckich

keyboard_arrow_right Realna wartość dla marek i biznesu - bezpośrednie dotarcie do konsumentów

keyboard_arrow_right Zwiększenie ilości realnych danych gromadzonych o konsumentach

keyboard_arrow_right Zgodność i kontrola procesów ochrony danych osobowych

keyboard_arrow_right Ciągłość gromadzenia danych

keyboard_arrow_right Porządek w danych i ich integracja per konsument a nie tylko per brand

keyboard_arrow_right Zintegrowana komunikacja

keyboard_arrow_right Kontrola nad procesami tworzenia kampanii nawet przez wielu partnerów jednocześnie

keyboard_arrow_right Szybsze uczenie się i skuteczniejsza adaptacja technologii marketingowych przez organizację

iPresso Enterprise FMCG

Wybrane możliwości iPresso FMCG

Wsparcie branżowe

keyboard_arrow_right Integracje danych i systemów

keyboard_arrow_right Warsztaty Marketing Automation

keyboard_arrow_right Usługi doradcze dla marketingu i dla IT

keyboard_arrow_right Wsparcie bieżące z SLA

keyboard_arrow_right Wsparcie UX

keyboard_arrow_right Badania eyetracking

Łączenie on-line z off-line

Zaawansowane programy lojalnościowe

keyboard_arrow_right eCouponing

keyboard_arrow_right Programy monetyzacyjne

keyboard_arrow_rightSystem generowania i kontroli kodów

keyboard_arrow_right Scoring użytkownika

keyboard_arrow_right Integracja z serwisami internetowymi

keyboard_arrow_right Działania cross-brand'owe

keyboard_arrow_right Integracja z trade-marketingiem

keyboard_arrow_right Wykorzystanie w digital, sieciach, PSD i HoReCa

keyboard_arrow_rightElementy motywacyjne dla PH

Integracja opakowań i produktów

keyboard_arrow_rightIntegracja nadruków z liniami produkcyjnymi opakowań

keyboard_arrow_right Obsługa nawet kilkuset milionów unikalnych nadruków rocznie dla produktu

keyboard_arrow_right Udostępnianie danych do druku

keyboard_arrow_right Proces kontroli generowania, przekazywania i zużywania nadruków (np. unikalnych kodów)

iPresso Enterprise FMCG

Komunikacja z użytkownikami anonimowymi

keyboard_arrow_right Dopasowane treści na WWW

keyboard_arrow_right Specjalne formaty i kreacje dla segmentów i poszczególnych użytkowników

keyboard_arrow_right Komunikacja ze spersonalizowaną treścią w webpush

keyboard_arrow_right Zwiększenie ilości realnych danych gromadzonych o konsumentach

iPresso Enterprise FMCG

Reakcje na potrzeby użytkowników w czasie rzeczywistym

keyboard_arrow_right Pop-upy, notyfikacje, bar, bannery i wiele innych

keyboard_arrow_right Personalizacja treści w reakcji na zidentyfikowane zachowania poszczególnych użytkowników

keyboard_arrow_right Wyzwalanie scenariuszy obsługi danego użytkownika z wykorzystaniem kilku kanałów komunikacji

keyboard_arrow_right Reagowanie na dane zewnętrzne np. prognozę pogody

iPresso Enterprise FMCG

Wydajność i skalowalność

keyboard_arrow_right Obsługa bardzo dużego ruchu na www i mobile

keyboard_arrow_right Reagowanie na miliony unikalnych zachowań, unikalnych użytkowników dziennie z zastosowaniem personalizacji w czasie rzeczywistym i zbliżonym

iPresso Enterprise FMCG

Kreuj i uruchamiaj: szybko, łatwo, efektywnie z iPresso Studio

iPresso to narzędzie pracy marketera. Dlatego cały czas dostosowuje się do wymagań użytkowników oraz odbiorców końcowych tworzonego przekazu - klintów. iPresso Studio to wbudowany interfejs dzięki któremu tworzenie nowych kampanii i scenariuszy komunikacji nie wymaga technologicznego zaawansowania, pozwala przygotować nawet najbardziej rozbudowane ścieżki samodzielnie.

iPresso Studio z indywidualnymi kreacjami - nasz zespół przygotowuje zestaw szablonów dla komunikatów w wielu formatach do wykorzystania w projektowaniu scenariuszy automatyzacji

iPresso Enterprise FMCG

Zgodność z RODO

Gotowe procesy i narzędzia do obsługi zarządzania danymi osobowymi zgodnie z wymogami RODO (GDPR)

iPresso Enterprise FMCG

Bezpieczeństwo

keyboard_arrow_right Wdrożone normy ISO 27001 oraz ISO 9001

keyboard_arrow_right Dane w bezpiecznych centrach danych

keyboard_arrow_right Szyfrowane połączenia

keyboard_arrow_right Odrębna instancja systemu we własnej subdomenie

keyboard_arrow_right Wysokie, korporacyjne normy bezpieczeństwa związane z dostępem do systemu

iPresso Enterprise FMCG

Komunikacja międzynarodowa

keyboard_arrow_right Możliwość przygotowywania zautomatyzowanych scenariuszy w różnych wersjach językowych

keyboard_arrow_right Obsługa stref czasowych

keyboard_arrow_right Wersja iPresso Global Enterprise dla zarządzania MA na wielu rynkach geograficznych

iPresso Enterprise FMCG

Koordynacja pracy zespołów i agencji

iPresso dostosowuje uprawnienia i funkcje do sposobu pracy zespołów marketingu - to narzędzie ich codziennej pracy. Dlatego można nadawać dostępy nie tylko do poszczególnych funkcjonalności np. ze względu na rolę w firmie, ale rownież ze względu na grupę docelową komunikacji.

To pozwala również na angażowanie do iPresso partnerów zewnętrznych, którzy opracowują projekty oraz schematy kampanii bezpośrednio w systemie.

Dlatego iPresso FMCG to m.in.:

keyboard_arrow_right Przygotowywanie kampanii w jednym miejscu przez pracowników marketingu oraz agencje reklamowe

keyboard_arrow_right Kontrola wyników kampanii przez bieżący pomiar m.in. KPI

keyboard_arrow_right Zaawansowane zarządzanie uprawnieniami dające większą kontrolę nad procesem tworzenia i uruchamiania kampanii

iPresso Enterprise FMCG

Integracja z danymi i platformami 3rd party

keyboard_arrow_right Integracja z platformami DMP, DSP i wyświetlanie reklam spersonalizowanych do użytkowników z bazy

keyboard_arrow_right Integracja z Facebook Audience, Leads i Messanger

keyboard_arrow_right Integracja z narzędziami analitycznymi i BI