iPresso FMCG
#1 Marketing Automation dla branży FMCG
iPresso Enterprise FMCG
Automatyzacja marketingu w FMCG
Wersja iPress Enterprise dedykowana branży FMCG. Gromadzenie, integracja danych o konsumentach plus wielokanałowa, spersonalizowana komunikacja plus raportowanie w czasie rzeczywistym pozwala tworzyć unikalne doświadczenia konsumenta. Wartości dla marki, których nie da się skopiować.
iPresso Enterprise FMCG
Dla kogo?
keyboard_arrow_right Firm produkcyjnych i marek dóbr szybkozbywalnych żywności: nabiał, przekąski, wędliny, makarony, sosy
keyboard_arrow_right Firm produkcyjnych i marek napoi bezalkoholowych i alkoholi lekkich (piwa, cydry)
keyboard_arrow_right Marek z branży chemii gospodarczej
keyboard_arrow_right Marek z branży higieny osobistej (kosmetyki, środki do pielęgnacji)
keyboard_arrow_right Marek produktów specjalistycznych: posiłki dla niemowląt, posiłki dla chorych
Kto pracuje z iPresso
keyboard_arrow_right Managerowie marketingu, brand managerowie
keyboard_arrow_right Specjaliści i managerowie digital marketingu
keyboard_arrow_right Analitycy
keyboard_arrow_right Dyrektorzy marketingu
keyboard_arrow_right Specjaliści przedstawiciele agencji reklamowych - partnerzy marek
Wybrane marki korzystające z iPresso FMCG:
iPresso Enterprise FMCG
Podstawowe korzyści osiągane przez użytkowników
keyboard_arrow_right Budowa bazy konsumentów
keyboard_arrow_right Zwiększenie baz konsumenckich
keyboard_arrow_right Realna wartość dla marek i biznesu - bezpośrednie dotarcie do konsumentów
keyboard_arrow_right Zwiększenie ilości realnych danych gromadzonych o konsumentach
keyboard_arrow_right Zgodność i kontrola procesów ochrony danych osobowych
keyboard_arrow_right Ciągłość gromadzenia danych
keyboard_arrow_right Porządek w danych i ich integracja per konsument a nie tylko per brand
keyboard_arrow_right Zintegrowana komunikacja
keyboard_arrow_right Kontrola nad procesami tworzenia kampanii nawet przez wielu partnerów jednocześnie
keyboard_arrow_right Szybsze uczenie się i skuteczniejsza adaptacja technologii marketingowych przez organizację
iPresso Enterprise FMCG
Wybrane możliwości iPresso FMCG
Wsparcie branżowe
keyboard_arrow_right Integracje danych i systemów
keyboard_arrow_right Warsztaty Marketing Automation
keyboard_arrow_right Usługi doradcze dla marketingu i dla IT
keyboard_arrow_right Wsparcie bieżące z SLA
keyboard_arrow_right Wsparcie UX
keyboard_arrow_right Badania eyetracking
Łączenie on-line z off-line
Zaawansowane programy lojalnościowe
keyboard_arrow_right eCouponing
keyboard_arrow_right Programy monetyzacyjne
keyboard_arrow_rightSystem generowania i kontroli kodów
keyboard_arrow_right Scoring użytkownika
keyboard_arrow_right Integracja z serwisami internetowymi
keyboard_arrow_right Działania cross-brand'owe
keyboard_arrow_right Integracja z trade-marketingiem
keyboard_arrow_right Wykorzystanie w digital, sieciach, PSD i HoReCa
keyboard_arrow_rightElementy motywacyjne dla PH
Integracja opakowań i produktów
keyboard_arrow_rightIntegracja nadruków z liniami produkcyjnymi opakowań
keyboard_arrow_right Obsługa nawet kilkuset milionów unikalnych nadruków rocznie dla produktu
keyboard_arrow_right Udostępnianie danych do druku
keyboard_arrow_right Proces kontroli generowania, przekazywania i zużywania nadruków (np. unikalnych kodów)
iPresso Enterprise FMCG
Buduj lojalność. Sprzedawaj mądrze i więcej.
W iPresso masz do dyspozycji zestaw narzędzi dla działań cross-sell, up-sell, powtarzalności zakupów, powrotów, edukacji klientów z kategorii produktowej.
iPresso Enterprise FMCG
Komunikacja z użytkownikami anonimowymi
keyboard_arrow_right Dopasowane treści na WWW
keyboard_arrow_right Specjalne formaty i kreacje dla segmentów i poszczególnych użytkowników
keyboard_arrow_right Komunikacja ze spersonalizowaną treścią w webpush
keyboard_arrow_right Zwiększenie ilości realnych danych gromadzonych o konsumentach
iPresso Enterprise FMCG
Reakcje na potrzeby użytkowników w czasie rzeczywistym
keyboard_arrow_right Pop-upy, notyfikacje, bar, bannery i wiele innych
keyboard_arrow_right Personalizacja treści w reakcji na zidentyfikowane zachowania poszczególnych użytkowników
keyboard_arrow_right Wyzwalanie scenariuszy obsługi danego użytkownika z wykorzystaniem kilku kanałów komunikacji
keyboard_arrow_right Reagowanie na dane zewnętrzne np. prognozę pogody
iPresso Enterprise FMCG
Wydajność i skalowalność
keyboard_arrow_right Obsługa bardzo dużego ruchu na www i mobile
keyboard_arrow_right Reagowanie na miliony unikalnych zachowań, unikalnych użytkowników dziennie z zastosowaniem personalizacji w czasie rzeczywistym i zbliżonym
iPresso Enterprise FMCG
Kreuj i uruchamiaj: szybko, łatwo, efektywnie z iPresso Studio
iPresso to narzędzie pracy marketera. Dlatego cały czas dostosowuje się do wymagań użytkowników oraz odbiorców końcowych tworzonego przekazu - klintów. iPresso Studio to wbudowany interfejs dzięki któremu tworzenie nowych kampanii i scenariuszy komunikacji nie wymaga technologicznego zaawansowania, pozwala przygotować nawet najbardziej rozbudowane ścieżki samodzielnie.
iPresso Studio z indywidualnymi kreacjami - nasz zespół przygotowuje zestaw szablonów dla komunikatów w wielu formatach do wykorzystania w projektowaniu scenariuszy automatyzacji
iPresso Enterprise FMCG
Zgodność z RODO
Gotowe procesy i narzędzia do obsługi zarządzania danymi osobowymi zgodnie z wymogami RODO (GDPR)
iPresso Enterprise FMCG
Bezpieczeństwo
keyboard_arrow_right Wdrożone normy ISO 27001 oraz ISO 9001
keyboard_arrow_right Dane w bezpiecznych centrach danych
keyboard_arrow_right Szyfrowane połączenia
keyboard_arrow_right Odrębna instancja systemu we własnej subdomenie
keyboard_arrow_right Wysokie, korporacyjne normy bezpieczeństwa związane z dostępem do systemu
iPresso Enterprise FMCG
Komunikacja międzynarodowa
keyboard_arrow_right Możliwość przygotowywania zautomatyzowanych scenariuszy w różnych wersjach językowych
keyboard_arrow_right Obsługa stref czasowych
keyboard_arrow_right Wersja iPresso Global Enterprise dla zarządzania MA na wielu rynkach geograficznych
iPresso Enterprise FMCG
Koordynacja pracy zespołów i agencji
iPresso dostosowuje uprawnienia i funkcje do sposobu pracy zespołów marketingu - to narzędzie ich codziennej pracy. Dlatego można nadawać dostępy nie tylko do poszczególnych funkcjonalności np. ze względu na rolę w firmie, ale rownież ze względu na grupę docelową komunikacji.
To pozwala również na angażowanie do iPresso partnerów zewnętrznych, którzy opracowują projekty oraz schematy kampanii bezpośrednio w systemie.
Dlatego iPresso FMCG to m.in.:
keyboard_arrow_right Przygotowywanie kampanii w jednym miejscu przez pracowników marketingu oraz agencje reklamowe
keyboard_arrow_right Kontrola wyników kampanii przez bieżący pomiar m.in. KPI
keyboard_arrow_right Zaawansowane zarządzanie uprawnieniami dające większą kontrolę nad procesem tworzenia i uruchamiania kampanii
iPresso Enterprise FMCG
Integracja z danymi i platformami 3rd party
keyboard_arrow_right Integracja z platformami DMP, DSP i wyświetlanie reklam spersonalizowanych do użytkowników z bazy
keyboard_arrow_right Integracja z Facebook Audience, Leads i Messanger
keyboard_arrow_right Integracja z narzędziami analitycznymi i BI